
En glad kille som fotas av sin bror så då smajlar man upp sig (091011)
Värsta linslusen
Nu var det länge sen jag skrev igen så nu är det dags för lite uppdatering. Viggo växer och frodas, tänk att han blir 8 månader på onsdag. Tiden har bara flugit iväg samtidigt som det känns som han varit hos oss mycket längre.
Nu sitter han utan problem, för det mesta, ibland blir det dock slagsida så man får passa lite och han har fått några törnar då mamma inte hunnit med men det lär väl bli fler. Han har även börjat försöka krypa lite eller i alla fall försöka komma upp på alla fyra men det lyckas inte så ofta utan oftast kommer han upp på knäna men huvudet är kvar i marken, men trägen vinner ju.
Ser ni att han kommer upp lite från underlaget så trägen vinner (091018)Han har även börjat sova bättre på nätterna och nu sover han oftast i sin egen säng och sedan 3 veckor så är det nog oftare så att han inte får flaskan på natten än att han äter. Dock har han börjat med napp vilket är skönt för nu räcker det oftast med att ge honom nappen så somnar han om. Ibland måste man även buffa lite på honom och spela speldosa och ibland är det som i natt att han är vaken och glad i över en timme tills mamma ger upp och går ner och gör lite välling så somnar han om.

Det är inte alltid han gillar sin spjälsäng, men den kan vara god att tugga på (091021)
Han är lite för lång för att ligga på tvären i spjälsängen men det hindra honom inte från att försöka (091022)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar