
Lite roar en liten kille. Han är väldigt fascinerad av mammas fötter, helst när han ska äta, då ska han gärna kolla ner i golvet på vad som händer där och är ganska omöjlig att mata. Så en dag när han var lite gnällig så fick han min fot att leka med och det var en höjdare. (090923)

På Busfabriken med brorsorna, här åker de vagn efter hästar och det var skoj. (090927)
Lilleman fick prova bollhavet för första gången och det var helt ok när man fick sitta hos brorsan annars försvann man nästa bland bollarna. (090930)
Här rider vi en zebra men måste ha lite stöd av pappa. (090927)
Badtajm, superkul det blir blött i nästan hela badkaret för det är så skoj att sparka med benen och flaxa med armarna. Idag provade vi lite leksaker i badet för första gången och de var mycket goda att tugga på och leka lite med. Idag ska vi iväg på fotografering hos riktig fotograf så lilleman var tvungen att bada så han är fin till eftermiddagen.
En pigg och glad lilleman i sin favoritleksak, här kan man ju ta sig fram som värsta marodören och roligast är tyger som hänger ner så mamma får se upp när hon tvättat lakan och hängt på torkställning för jag tuggar gärna på dem och försöker få ner dem med den påföljd att även torkställningen kan komma med. (090930)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar