9.00 Mamma kommer på att hon idag skulle ta en bild i timme så här är Viggo strax efter frukosten, pratandes med sig själv i spegeln.
10.00 Mamma surfar lite på internet och kolla in AFF-forumet medan Viggo ligger i sängen för förmiddagsluren och han somnade faktiskt i sin säng.
11.00 Lilleman härjar fritt då mamma måste jobba lite med bokslutet så han hinner både med att ge sig på en påse och tugga sönder bruksanvisningen till den nya febertermometern, ibland är han bra snabb.
12.00 Mamma håller på med lunch till sig och Viggo. Idag blev det fisk i foliepaket och Viggos väntar bara på tomaten. Ganska smaskigt faktiskt tyckte vi båda.
13.00 Ett av dagen blöjbyten, dock en ganska lätt. Dagens värsta kom strax efter.
14.00 Här vill lilleman var med när mamma jobbar så han åla fram och satt som en liten hund nedanför mamma stol och ville ha uppmärksamhet, då är det svårt att säga nej och fortsätta jobba så det blev en liten paus. 
15.00 Brorsorna på besök mitt i veckan så här får lilleman sällskap av den yngsta som redan kommit hem från skolan
16.00 Middagen avklarad, köttfärssås och makaroner. Det blev lite över så det blev "matburkar" till Viggo.
17.00 Lilleman ligger på golvet och leker och visar upp sin fina tand. 
18.00 Mamma är på väg ner på stan för en tjejkväll.
19.00 Kompisarna som mamma träffade på tapas-restaurangen. En kväll med supergod mat och trevlig sällskap där mycket gamla minnen diskuterades
20.00 Ölen är nästan slut nu men det trevliga sällskapet är kvar. =)
21.30 Hemma igen och grabbarna har redan kommit i säng även om ingen av dem sover, dock somnade Viggo i sin egen säng lite senare och det är inte vanligt.
7.00 En grining Viggo som varit vaken sen före 6 men mamma har inte orkat ta någon bild, här är han glad igen då han nyss fått lite välling.

8.00 Nu är lilleman påklädd och har fått sin gröt och ligger och busar på golvet när mamma bäddar sängen.
9.00 Här hjälper vi pappa att jobba som tur är har pappa flera tangentbord så vi kan slå fritt på ett som pappa inte använder
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar