onsdag 23 september 2009

Onsdagen 23/9

Pappa och lilleman kollar på tornerspel i Söderköping. Lilleman tyckte inte det var så kul för det var lite för mycket höga ljud för hans del när han var så trött. (090912)

Är lilleman lite tv-skadad eller... Han brukar rulla fram så när tvn som möjligt och titta på den. (090917)

Här fick mamma för sig att prova om lilleman fortfarande fick plats i liggdelen till vagnen och det fick han men det var precis. Senast han låg i den var det gott om plats så han växer så det knakar. (090921)

Lilleman tar sig en tupplur i sin nya bilstol, det visar väl att stolen är bekväm. Vi åkte bara några minuter innan han sov första gången han satt i stolen. (090922)


Lilleman tränar på att sitta och det funkar bra ibland i någon minut men för eller senare så faller han omkull, helst om det är något intressant på sidan som man måste titta på. (090923)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar