Pappa och lilleman kollar på tornerspel i Söderköping. Lilleman tyckte inte det var så kul för det var lite för mycket höga ljud för hans del när han var så trött. (090912)
Är lilleman lite tv-skadad eller... Han brukar rulla fram så när tvn som möjligt och titta på den. (090917)
Här fick mamma för sig att prova om lilleman fortfarande fick plats i liggdelen till vagnen och det fick han men det var precis. Senast han låg i den var det gott om plats så han växer så det knakar. (090921)Lilleman tränar på att sitta och det funkar bra ibland i någon minut men för eller senare så faller han omkull, helst om det är något intressant på sidan som man måste titta på. (090923)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar