Idag försökte mamma hinna med att träna lite pilates men blev avbruten av faster som skulle iväg och kolla på moped till sin dotter och det var ju roligare att följa med dit än att träna så jag hann inte med hela 60 minuter utan det blev väl bara 40 eller så.
Vi hann även med en sväng till Babyland och kolla på lite kläder och annat men köpte inget. På kvällen hämtade vi brorsorna och så var Mattias förbi och hälsa på så vi grillade. Vi hade även övernattningsgäst i kusin Ida.
tisdag 4 augusti 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar