tisdag 4 augusti 2009

Torsdagen 30/7

Ganska lugn dag, mamma och Viggo var ute på en långpromenad., ca 8 900 steg. Mamma tänkte komma igång med lite träning nu igen efter semestern för det har varit dåligt med promenader den sista tiden, förut så gick vi ändå promenad flera gånger i veckan.

Annars växer Viggo och mår bra, är väl lite knökig när det gäller att sova på natten då han vaknar minst två gånger och äter även om vi försöker köra med gröt så han ska hålla sig mätt längre. Vi börjar komma in i lite mer rutiner. Viggo vaknar mellan 7 och 9 och får lite mat oftast gröt när vi andra äter frukost. Sedan sover han ca 1 timme på förmiddagen och ytterligare en timme vid 14-15-tiden för att lägga sig för natten vid 19-20-tiden. Däremellan så äter han ungefär var tredje timme även på natten så mamma är lite trött ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar