Vi fick börja dan med att bada Viggo då han kräkts ner hela sig och sin kudde i natt och då orkade vi inte göra mer än torka av och byta till torrt men nu blev det bad på morgonen. Lilleman börjar nästa bli för stor för badbaljan. Han gillar inte alltid att bada och idag tog han spjärn med fötterna och vill resa sig och då känns baljan lite liten. Idag sög lilleman på stortån för fösta gången, han börjar bli riktigt intresserad av sin fötter och ligger ofta med dem uppe i vädret.
Sen skjutsade vi hem brorsorna till mamma. Efter det for vi och faster iväg och kollade på födelsedagspresent till brorsan som fyller på onsdag och släppte sen av faster vid mopedaffären där hon köpte en ny moppe till en av döttrarna. Därefter blev det lite shopping på Maxi.
Mamma provade även om han kunde sitta själv med lite stöd av kuddar och det gick ganska bra i typ 1 minut men sen han får lite för mycket framåtvikt.

På eftermiddagen var vi med pappa till Linköping för att hämta en ångtvätt och där passade vi på att köpa födelsedagspresent till brorsan. Han kommer att bli glad för sin present.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar