tisdag 4 augusti 2009

Lördagen 1/8

Idag var vi en sväng till Loppisen på Himmelstalund där faster stod och försökte sälja lite saker, vi skulle lämna av Ida och så ville brorsorna också försöka sälja lite leksaker men det gick inte så bra.

Sedan åkte vi med faster Sussie och kusin Ida till landet där vi skulle lämna av Ida. Viggo fick prova Idas Jeep men han verkade mest intresserad av att tugga på bilbältet.

De provade även hammocken och den var riktigt skön även om det inte ser så ut på Viggo. Vi kom hem ganska sent så det blev en lugn kväll, i princip bara lite fika och sen sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar