torsdag 6 augusti 2009

Onsdagen 5/8

Lilleman gillar att göra gymnastiska övningar på golvet, här har mamma lagt honom under babygymet så hon skulle hinna med att fixa lite och tro inte att han är intresserad av gymet utan han vrider sig halvt ur led för att se något bakom sig. Annars kan han leka med gymet både på traditionellt sätt genom att leka med sakerna som hänger ner eller så försöker han lyfta själva ställningen eller suga på den eller något annat innovativt.
Idag har mamma och Viggo varit på långtur ner till stan för att hämta ut lite foton och då passade vi på att ta en lunch med pappa. Viggo var supertrött hela vägen ner till stan men vägrade att somna förrän på kungsgatan och vaknade 5 minuter senare när mamma stannade i fotobutiken. På hemvägen sov han dock ca 50 minuter.


Här är vi på 11-årskalas hos brorsan och han har precis öppnat sina presenter och blev jätteglad för sin nya kamera.

Här är vi tillsammans med kusin Millie som är 5 ½ vecka äldre men det kan man inte tro för hon är mycket mindre. Lilleman är supertrött då han sovit lite dåligt under dagen och så gillar han inte värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar