tisdag 4 augusti 2009

Söndagen 2/8

Vi var en sväng förbi loppisen i Klockartorpets centrum men det var inte så mycket att ha så vi tog en promenad istället förbi vårt gamla hus. Sedan blev det en tur till Norsholm och träffade Ulla och Håkan annars en lugn dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar