Lite bloggande om vardagslivet som föräldraledig och mycket om sonen
torsdag 30 juli 2009
Onsdagen 29/7
Idag har vi mest tagit hand om packningen från semestern och tvätta en hel del. Sedan har mamma och pappa varit iväg och handlat för det var tomt på mat här hemma. Lilleman har fått sig ett bad också vilket var välbehövligt då vi inte hade någon bra badbalja i stugan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar