onsdag 24 juni 2009
Fredagen 19/6 Midsommarafton
Midsommar firades i Skärblacka tillsammans med Doris, danskarna och Björn med familj. Traditionellt midsommarfirande med sill-lunch, dans kring midsommarstången i Vånga och sedan kaffe med jordgubbstårta och grillning på kvällen. Fint väder på dagen med sol och blåst och en regnskur på kvällen vid 21.30 och då var det en ganska häftig skur. Viggo trivdes med midsommar förutom att det kanske var lite för mycket folk och rörelse i Vånga och att han har lite svårt att komma till ro och sova på dagarna när vi är iväg och träffar folk men det tog han igen på natten och sov länge innan första måltiden.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar