onsdag 24 juni 2009

Tisdagen 23/6

Idag har Viggo vänt sig från rygg till mage för första gången, ni ser beviset på bilden. Han fick lite hjälp av mamma för det började med att han låg mot mammas arm och när hon tog bort armen så vände han sig på mage. Han har dock inte gjort det igen och han gillar inte alltid att ligga på mage så det kan nog dröja innan han vänder sig igen.



Vi har även provat sittvagnen, igår gick vi ner till stan och Viggo sov hela vägen och var pigg och glad när vi var nere på stan sen blev han hungrig och ledsen så vi gick en sväng förbi klubben så han fick lite mat sedan var han inte lika sugen på att sitta i vagnen och idag har vi gått bort till Skarphagen centrum men han var inte lika glad, tror att det kan bero på att han var lite hungrig då han somnade när han åt och fick nog inte i sig tillräckligt för att klara av en promenad men vi fortsätter kämpa för han vill inte ligga ner i vagnen utan vill se sig omkring lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar