Lite bloggande om vardagslivet som föräldraledig och mycket om sonen
lördag 20 juni 2009
Fredag 29/5
Så här ser man ut efter ett bad. Vild i håret då mamma inte kammat till mig och så är jag lite rädd för kameran då den blixtra så mycket. Nybadad då pappa kommer hem imorgon och då måste man ju var ren och fin.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar