lördag 20 juni 2009

Torsdagen 18/6

Viggo provsitter en babystol för första gången i sitt liv och det gick bra i typ 5 minuter. Mamma hade räknat med lite längre tid så hon hann att äta men det är inte alltid som Viggo vill det samma som mamma :-) Att han inte trivdes kan bero på att vi satte en soffkudde bakom han rygg då vi inte hade något annat och stolen är lite stor.

Vi var på middag hos Doris och träffade danskarna. Hanne, Ole och Lone var på besök för att fira svensk midsommar och vi var ute för att träffa dem. Viggo gillade Hanne, vet inte om det var något med det roliga språket hon pratar eller om det är för att hon bryr sig om honom och ler. Han gillar i alla fall danskarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar