Vi var på middag hos Doris och träffade danskarna. Hanne, Ole och Lone var på besök för att fira svensk midsommar och vi var ute för att träffa dem. Viggo gillade Hanne, vet inte om det var något med det roliga språket hon pratar eller om det är för att hon bryr sig om honom och ler. Han gillar i alla fall danskarna.
lördag 20 juni 2009
Torsdagen 18/6
Vi var på middag hos Doris och träffade danskarna. Hanne, Ole och Lone var på besök för att fira svensk midsommar och vi var ute för att träffa dem. Viggo gillade Hanne, vet inte om det var något med det roliga språket hon pratar eller om det är för att hon bryr sig om honom och ler. Han gillar i alla fall danskarna.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar