lördag 27 juni 2009

Fredagen 26/6

Idag har mamma och Viggo tagit det lugnt på förmiddagen och bara varit hemma och inte gjort något särskilt. På eftermiddagen var vi med pappa till Linköping för att hämta brorsan och passade då på att åka förbi Biltema och lämna tillbaka babyspegeln då den inte var något bra.

Sedan var vi inne hos kusinerna på fika och firade att tvillingarna tagit körkort idag, båda två. Ett stort grattis och på söndag åker de till Norrland i bil. Vi var även en sväng förbi Norsholm och hämtade upp lite bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar