lördag 27 juni 2009

Onsdag 24/6

Idag har vi varit i Linköping med faster Sussie. Först var vi en sväng förbi Rejmes och byte lampa och torkarblad på bilen sedan bar det av till Biltema där vi köpte en babyspegel till bilen och ett cykelställ till bilen. För att avsluta på Ikanohuset med HM och Ikea där vi mest köpte saker till Lilleman.

Lilleman var inte helt nöjd i bilen trots att han fick lite mat på vägen utan det var en hel del gnäll men så fort han kom ner i sittvagnen så somnade han så idag fungerade den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar