Idag tog pappa en liten sovmorgon (som vanligt), det är oftast lilleman och mamma som är vakna tidigast. Annars har det varit en lugn och varm dag. Lilleman har mest varit snäll och ätit en massa. Mamma och Viggo var på promenad med liggvagnen och det gick bra till en början sedan var vi tvungna att ta en matpaus men hade nog inte med oss tillräckligt med mat så det blev lite jobbigt och skrikigt på slutet. Det enda som hjälpte var ko-skallran, tack så jättemycket för den Titti.Idag har vi börjat med smakpotioner. Det första målet blev potatis och det var väl sådär, maten gick ner men det var sura miner. Mamma misstänker att hon inte fick den tillräckligt puread så hon får nog jobba på det. Dock så har hon gjort smakportioner som räcker för flera veckor.
Kusinerna var över och grillade på kvällen så vi fick träffa dem innan de far till Norrland på sju veckor.
Till kvällsmat provade vi lite gröt och det var bättre, han fick säkert i sig halva smakportionen som var gjort på 2 msk vatten.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar