Idag började vi dagen ute på baksidan där mamma åt frukost och lilleman fick ligga naken och bara sprattla med benen vilket han tycker är skönt men sen blev det lite kallt. Nu vänder han sig om ganska ofta till magen och blir sen sur för att han inte vill ligga på mage för då måste man ju hålla upp huvudet.Vi tänkte gå ner på stan för att fixa några ärenden men det ville inte lilleman som bara skrek i sittvagnen och fick solen i ögonen hela tiden så pappa fick komma och hämta oss. Sedan gick det lite bättre på stan.
Mamma och lilleman var sedan iväg och handlade ett solparasoll till vagnen så vi kan vara ute och gå nu när solen skiner. Sedan handlade vi lite mat och då somnade lilleman i babyskyddet och sov tills vi kom hem då han vaknade och var superhungrig. Tidigare hade han gnällt hela tiden i bilen för just nu gillar han inte att åka bil så mycket.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar