Lite bloggande om vardagslivet som föräldraledig och mycket om sonen
lördag 20 juni 2009
Lördagen 13/6
Viggo i sin nya fleecejacka där han ser ut lite som Aladin i turban. Här är han i sin favoritstolen för det är superkul att åka bil. Oftast sover vi men inte nu utan nu är vi bara nöjda och glada
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar