lördag 20 juni 2009

Lördagen 13/6

Viggo i sin nya fleecejacka där han ser ut lite som Aladin i turban. Här är han i sin favoritstolen för det är superkul att åka bil. Oftast sover vi men inte nu utan nu är vi bara nöjda och glada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar