Lite bloggande om vardagslivet som föräldraledig och mycket om sonen
onsdag 24 juni 2009
Lördagen 20/6
Viggo och brorsorna myser på golvet i köket efter frukosten. Det blev en lugn lördag men det behövde vi nog efter att varit iväg på midsommar. Danskarna var på besök och kollade hur vi bodde nu och så var Håkan och Lotta förbi och tog en fika annars var vi bara hemma och myste.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar