lördag 20 juni 2009

Torsdagen 11/6

Här ligger Viggo och pratar med sitt babygym, det är superkul och något Viggo gillar. Han "pratar" riktigt mycket nu och man märker att han hänger med och svarar när man pratar med honom.

Viggo är riktigt duktig på att sitta själv med bara lite stöd, här i form av pappa och soffan.


Men ibland går det inte så bra och pojken får lätt slagsida som här. Tur att pappa finns och dämpar fallet ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar