Sedan bar det iväg en sväng till Håkan och Lotta i Norsholm och på kvällen var vi en sväng förbi hos Ulla som haft brand i källarförådet så hon var tvungen att tömma det och då fick vi med oss en HokusPokus barnstol hem som Viggo var tvungen att prova direkt och han verkar gilla den. Det gick bättre denna gång, nu måste mamma bara skaffa en stödkudde så ska det nog gå bra.
onsdag 24 juni 2009
Söndagen 21/6
Sedan bar det iväg en sväng till Håkan och Lotta i Norsholm och på kvällen var vi en sväng förbi hos Ulla som haft brand i källarförådet så hon var tvungen att tömma det och då fick vi med oss en HokusPokus barnstol hem som Viggo var tvungen att prova direkt och han verkar gilla den. Det gick bättre denna gång, nu måste mamma bara skaffa en stödkudde så ska det nog gå bra.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar