onsdag 24 juni 2009

Söndagen 21/6

Idag har Viggo gungat för första gången tillsammans med sin bror. Vi var på besök hos Carro i Norsholm när Kevin provade att sätta Viggo i gungan och det gillade han så mamma får nog räkna med några timmar om dagen utanför vid barngungan när han blir lite äldre, då får man ju i alla fall frisk luft ;-)


Sedan bar det iväg en sväng till Håkan och Lotta i Norsholm och på kvällen var vi en sväng förbi hos Ulla som haft brand i källarförådet så hon var tvungen att tömma det och då fick vi med oss en HokusPokus barnstol hem som Viggo var tvungen att prova direkt och han verkar gilla den. Det gick bättre denna gång, nu måste mamma bara skaffa en stödkudde så ska det nog gå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar