Idag firar vi Viggos fyramånadersdag och han växer och frodas. Idag har han dessutom skrattat riktigt högt åt mamma när hon busade med honom. Vad härligt det är med barnskratt!
Annars har det varit en ganska lugn dag, vi har inte gjort något särskilt utan bara tagit det lugnt.
fredag 3 juli 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar