fredag 22 maj 2009

Fredag 15/5


Idag börjar Viking Spirit Camp.

Viggo och mamma var hemma och tog det lugnt på förmiddagen eftersom Viggo varit lite orolig dagen innan efter alla intryck han fått. Vi åkte ner till klubben vid 15-tiden då vi blev hämtade. Nu har dessutom vår nattgäst kommit Paul Irish från Kanada som är en av instruktörerna på Campen. Han åkte med oss ner.

Det var full rulle nere på klubben men idag hade Viggo lite lättare att slappna av och han somnade i Babybjörnselen men vaknade då mamma var tvungen att gå ner till Hälsostudion med skor till pappa och när vi kom ut i solen och lite blåst så gick det inte att sova längre. Dock hade vi lite problem även denna kväll med att komma till ro och somna in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar