fredag 22 maj 2009

Söndag 17/5

Lugn förmiddag hemma för Pumba och mamma då det varit mycket intryck under helgen. Försökte bara fixa lite inför middagen men det ville inte Pumba vara med om utan mamma skulle bara uppmärksamma honom. Sedan gav vi oss av för att se Vikinga Spelen vid halv två och då var Pumba ganska nyäten och nybytt blöja men ändå kom vi inte längre än till Himmelstalundsbadet förrän han började gråta så mamma fick flytta över honom till Babybjörnselen men han fortsatte att gråta så mamma fick mata honom i farten vilket gick ganska bra och slutligen kom vi fram till Folkparken så vi kunde se spelen.

Kvällen var lugn, lite god mat och sedan sova då både pappa och Paul var borta. Pappa lämnade folk som skulle med flyget och Paul var hemma hos Ingmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar