Även denna dag så blev det lite lugnt för Pumba och mamma på förmiddagen, mamma tog sig inte in i duschen förrän vid tvåtiden men så är det ibland.
På eftermiddagen var vi och handlade och åkte sen ner till klubben och kollade lite mer på ekonomi för Viking Spirit Camp och hjälpte till lite i reception då Elin var sjuk. Sedan bar det hem och hjälp pappa att packa inför hans USA-resa och fixa och dona lite här hemma så det blev sen sångång för mamma.
fredag 22 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar