Jag hade tänkt börja blogga lite och försöka dela med mig om vad som händer här hemma hos mig och Viggo så de som vill har möjlighet att följa hans utveckling och lite om vad som händer i hans mammas liv. Jag får väl se hur mycket tid det blir över till bloggande.
Skickar med en bild på hur han såg ut på förmiddagen när han somnade på min arm, ibland är de bara för söta. Medan han inte är lika söt de skrik-dagar han har.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar