onsdag 27 maj 2009

Lördagen 23/5


En ganska lugn natt trots lillemans utbrott innan han somnade annars var det en lung dag när vi inte gjorde något särskilt på dagen. Lilleman var lite gnällig till och från men inte så farligt. Mamma gick bara runt i mjukiskläder och tog det lugnt tills faster ringde och undrade om vi var i behov av lite sällskap då pappa fortfarande är bortrest och det nappade vi givetvis på. Alltid kul att få lite trevligt sällskap så vi fixade till oss och gick över till faster. Först fick Viggo lite mat och ny blöja men mamma misstänkte att han nog skulle bli lite hungrig igen ganska snabbt så hon tog med lite färdig mat och åt det gjorde han verkligen. Vi kom väl till faster vid halv åtta-tiden och var tvunga att gå hem vid 22.30 för då var maten slut och då hade mamma ändå tagit med sig mer än 200 ml ersättning. Annars gick det bra hos faster vi var bara lite gnälliga när vi ville ha mat. När vi kom hem så blev det ny blöja lite ammning i sängen och lite ersättning sen sov Viggo så gott och vaknade bara några gånger på natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar