Idag tog mamma och Pumba bussen till stan för att växla lite pengar för klubbens räkning och göra några ärenden på stan och mamma måste säga att Forex inte är anpassat för barnvagnar. Det var precis att barnvagnen kom in genom dörren och mamma fick hjälp med att hålla upp dörren av en förbipasserande vilket var tur för annars vet vi inte om vi kommit in. Vi kollade lite på barnkläder och framförallt solhatt men hittade inget vi tyckte var snyggt och så var vi förbi hos optikern och hämtade ut brorsans glasögon och köpte linsvätska till mamma.
På eftermiddagen fick vi hjälp av faster att hämta bilen som var parkerad på Kenpon så var vi på verkstaden och bytte ut en sidspegel som pappa haft sönder då han kört lite för nära en skylt.
Senare på eftermiddagen var vi ner hos Björn och Ullis på fika och träffade Lone som var på besök, vilket var trevligt för det blir inte så ofta man träffar henne och så blev vi kvar på grillmiddag.
fredag 22 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar