Idag har vi gått en promenad ner till stan för att lämna tillbaka en supersöt sparkdräkt (han har på sig den på bilden) som mamma köpte i fredag och som vi använde för första gången igår och en knapp gick sönder i grenen första gången vi skulle byta blöja så det vara bara att lämna tillbaka den och så fick mamma en promenad ner till stan. Vi åkte dock spårvagn till Folkets Park på vägen hem för det såg ut att börja regna och det var tur för så fort vi kom innanför dörren så var Pumba superhungrig på direkten och det hade inte varit kul om han vaknat på vägen hem för då är hemvägen lång.
Nu på eftermiddagen har vi inte gjort så mycket utan mesta legat på sängen och tagit det lugnt för mammas del och Pumba har sovit så vi får väl se hur han sover i natt för han sov hela vägen promenaden ca 2 timmar och var väl bara vaken en kortare period när mamma åt lite lunch innan hon blev lite trött och behövde vila lite.
Ikväll hade vi nog tänkt åka ut till Doris och se om vi kan få fart på hennes internet då hon har problem med det annars blir det nog lugnet före stormen nu när Viking Camp snart sätter igång så pappa har fullt upp en vecka fram över med hämtning och lämning av deltagare och sedan se till att allt löper på under campen.
Imorgon ska vi till BVC så får vi se hur mycket vi har ökat i vikt och längd de senast två veckorna om håller den höga takt som vi haft tidigare eller om det lugnat ner sig lite.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar