Ytterligare en natt som förflutit ganska bra och en ganska lugn förmiddag. Superskönt att bara få ta det lite lugnt även om mamma ibland får frukost väldigt sent för det är någon som inte riktigt vill ligga ensam och roa sig själv utan han ska helst sitta hos mamma. Det hände väl inget särskilt förrän framåt halv tre då mamma och Viggo gav sig ut på en liten promenad till OkQ8 för att fixa porto till ett brev som mamma var tvungen att få iväg. Viggo somnade snabbt och sov hela vägen och sov även så sött när vi kom hem så mamma ställde vagnen utanför med öppen dörr och passade på att dammsuga hela lägenheten vilket var välbehövligt.
Sedan ringde faster och undrade om inte mamma ville komma över och äta middag med dem då de hade grillat och det gjorde vi gärna. Dock vaknade Viggo innan vi kom iväg så mamma fick börja med att ge honom mat och vänta med mat till sig själv. Det blev en lugn kväll sen och en natt med en vaken och pigg Viggo och en trött mamma.
onsdag 27 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar