idag fick vi ta oss upp i skaplig tid då vi skulle på årsmöte för Lunett AB på Stora skogsgården i Simonstorp och det gick faktsikt ganska bra att fixa i ordning både mamma och Pumba, sedan bar det iväg till Hageby för att hämta bröderna som skulle vara med på Viking Spirit Camp och vidare till tågstation för att hämta upp Anders från Lunett. Viggo sov som vanligt i bilen och var riktigt snäll under mötet, bara han fick lite mat sen somnade han i babyskyddet så mamma fick lite lunch i lugn och ro.
Vi hämtade upp bröderna och skjutsade hem dem och åkte sen hem och tog det lite lugnt innan Viggo lämnades över till Faster Sussi som skulle vara barnvakt så mamma kunde gå på Broderhood Dinner. Mamma hade trevligt och var hemma strax före elva men Pumba hade varit lite orolig och skrikit och gnällt i 1,5 timme, när mamma kom hade han dock sovit i 1,5 timmer i faster knä så hon hade inte våga röra på sig när han äntligen var lugn.
Mamma och Pumba gick hem och fixade till oss för natten och så fick Pumba lite mat och somnade in så snällt, han vaknade inte ens när pappa kom hem utan någon timme senare när han var hungrig.
fredag 22 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar