fredag 22 maj 2009

Torsdag 21/5

Idag har vi inte gjort så mycket utan bara tagit det lugnt, mamma har lite svårt att komma till ro och somna när pappa inte är hemma så hon var trött och seg. Även Pumba var nog lite seg för han ville inte sova ensam utan sov helst på mammas mage vilket funkar bra helst om mamma är trött för då kan även hon slumra lite.

Faster ringde på eftermiddagen och undrade om vi ville komma förbi hos henne och äta pizza så det gjorde vi och träffade då alla kusiner på pappas sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar