fredag 22 maj 2009

Måndag 18/5

Idag har mamma varit på möte i Linköping med jobbet så Pumba har varit hos faster. Han slapp dock åka iväg lika tidigt som mamma som skulle vara i Linköping kl 9.30 utan han fick ligga kvar och slappa lite med pappa. Den här gången gick det mycket bättre hos faster och han var snäll och sov mest i vagnen när faster var nere på stan.

När mamma kom hem så åkte de ner en sväng till klubben och kollade lite på hur det gått ekonomiskt med Viking Spirit Camp.

Sedan blev det hemfärd och lite lugnt på kvällen. Pumba har fortfarande lite svårt att slappna av och somna på kvällarna så mamma måste ligga och mysa med honom i en halvtimme/timme innan han kommer till ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar