torsdag 14 maj 2009

Torsdag 14/5

Viggo med snälla "tant" Angelica nere på klubben

I natt sov vi riktigt bra, somnade vid 21.30 igår och var bara vakna och åt vid 2.30 samt 5.30 och vaknade sedan vid 8.30 då mamma tyckte det var helt ok att gå upp. Vi tog det lugnt på morgonen och Viggo sov en halvtimme vid 10-tiden för att vakna hungrig och sedan somna om och sova i lite mer än 2 timmar så mamma hann med lite annat, typ duscha (långduschar har blivit en lyx för mamman nu).

Sedan var det matdags för både Viggo och mamma för att sedan ta oss ner till klubben för att hjälpa till att ta emot alla som kommer för att vara med på Viking Spirit Camp. Vi åkte buss för första gången och det gick bra, har hittills bara åkt spårvagn men det funka att ta sig på och av bussen också. Vi blev kvar på klubben till strax efter kl 20 och då var Viggo supertrött så han somnade innan vi kom ur hissen och sov när mamma satte in honom i bilstolen och hela vägen hem och tillbaka till klubben för att hämta pappa men vaknade givetvis så fort vi kom hem men var fortfarande trött, i princip övertrött. Antagligen var det lite för mycket intryck under eftermiddag/kvällen så mamma fick kämpa i ca 1,5 timme för att få lilleman att slappna av så mycket så han kunde somna. Det gick även åt en del ersättning för killen var hungrig igen. Ibland känns det som han inte gör annat än äter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar