Idag har vi varit och hälsat på en av farmors bästa väninnors mamma i Sparreholm och det gick bra förutom att vi var tvungna att stanna på vägen upp och byta blöja. Bilden är dock tagen innan blöjbyte var tvunget att genomföras.
Nu kan vi sitta riktigt bra med lite stöd och övervakning av föräldrarna för ibland trillar vi åt sidan så det behöver vara någon som kan fånga upp oss.

Här myser vi med pappa i solstolen och visar hur duktiga vi är på att hålla upp huvudet även om vi fortfarande inte alltid är så sugna på att ligga på magen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar