Även denna dag var ganska lugn, vi var bara hemma förutom en shoppingtur på kvällen för att fixa lördagsgodiset.Brosan tog med Viggo på en promenad på dagen så han somnade och sen fick han gunga lite och det var kul till en början men blev sen lite jobbigt för ryggen så då blev det gnäll. Sedan fick han prova på att rida elefant med brorsan (se bild).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar