torsdag 30 juli 2009

Söndag 26/7

I natt kom Håkan, Lotta och Trixi till stugan. Vi var tur till Moliden där de skulle ha ett Modo-museum och ett trevligt fik och det var ett mycket trevligt ställe. Vi hade dessutom tur med vädret för just när vi skulle fika så sprack det upp och blev soligt så vi kunde sitta ute.

Här är pappa lite trött på att Viggo inte vill ligga still och mysa lite då pappa är lite trött så Viggo fick en egen sovplats och han verkar ju inte misströsta för det.

På kvällen tog vi en tur ner till vattnet, ca 300-400 meter från stugan och där fick Trixi bada och hämta pinnar i vattnet. Sedan blev det kortspel för oss andra medan Viggo sov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar