Lite bloggande om vardagslivet som föräldraledig och mycket om sonen
torsdag 30 juli 2009
Fredagen 24/7
Även denna dag bjöd på regn och rusk. Vi gav oss iväg in till Örnsköldsvik för att kolla lite i affärer och ta en fika men när vi kom dit så vräkte det ner så vi begav oss hemåt igen och tog en fika i Gamstugan, mycket trevligt ställe. Vi fick oss i alla fall en åktur.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar