I natt var Viggo inte snäll mot sina föräldrar då han sovit väldigt oroligt och vaknat och gnäll ungefär var 20 minut så det blev sent för pappa somnade inte förrän vid 5-tiden då mamma tog över. Varje gång han gnällde så får man se till att lägga honom på sidan och puffa lite i baken så han somnar om igen. Vi vet inte vad det kan bero på antigen så är han inne i ett utvecklingssprång eller så beror det på att han inte fick någon gröt igår kväll då han var för trött för att äta. Men nu på morgonen var han glad igen och pappa var jättetrött.Idag har vi varit och hälsat på mormor i regnet och åskan och så har vi träffat Titti och tagit en fika på stan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar