fredag 3 juli 2009

Måndagen 29/6

Idag har Viggo vänt sig från mage till rygg för första gången. Mamma la ifrån sig honom på en filt på golvet på mage och när hon kom tillbaka några minuter senare så ligger han på rygg. Sedan försökte hon få honom att göra det igen men då var mamma roligare att titta på.

Mamma och Viggo var nere på stan en sväng, vi försökte gå ner med liggvagnen men det gillade inte Lilleman utan han var väldig gnällig så mamma fick stanna tre gånger från Klockartorpet till Ebersteinska skolan och ge honom lite mat så han blev lite lugn men där gav hon upp och lyfte upp honom i bärselen då vi hade solen i ryggen resten av promenaden för han ska ju inte vara i solen. Dock var det inget som hjälpte lite senare på biblioteket så vi fick låna våra böcker lite snabbt och ringa pappa som kom och hämtade oss så vi kunde åka iväg och handla lite mat mm. Mamma och pappa tror att Lilleman är känslig mot värmen och då inte vill ligga i vagnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar