söndag 19 juli 2009

Torsdagen 16/7

Idag har vi varit och hälsat på hos pappas sommarfamilj i Småland. Han var där på somrarna under ca 12 år. Det tycker det är superkul att vi kommer och hälsar på. Här är vi en sväng ner till sjön och tog en fika.

Lilleman sov som en stock flera gånger den dagen både på väg ner till dem och under tiden vi var där och på väg hem, inte så vanligt att han sover så mycket men det gör inget.

Här är pappa och Viggo i väntan på lite korv för pappa och gröt för Viggo. Resan gick bra och Viggo tyckte inte det var allt för jobbigt att åka så långt, det tar ca 3 timmar med bil. Dock kom vi hem ganska sent då vi tog en tur förbi Gränna och åkte längst Vättern hem så han var ganska slut när vi kom hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar