torsdag 9 juli 2009

Måndagen 6/7

Idag var det en lugn förmiddag, det hände inget särskilt här hemma. På eftermiddag/kväll var vi och hälsade på moster Cissi. Det regnade och var tråkigt väder nästan hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar