Lite bloggande om vardagslivet som föräldraledig och mycket om sonen
torsdag 9 juli 2009
Måndagen 6/7
Idag var det en lugn förmiddag, det hände inget särskilt här hemma. På eftermiddag/kväll var vi och hälsade på moster Cissi. Det regnade och var tråkigt väder nästan hela dagen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar