lördag 18 juli 2009

Tisdagen 14/7

Idag har mamma, pappa och Viggo varit på Maxihuset och handlat, en hel del kläder till Lilleman och nytt täcke till pappa samt en del mat. Sedan hämtade vi brorsorna och lämnade av den ena hos faster Hella för han skulle sova över där och var förbi hos en kompis till faster Sussie och hjälpte henne med hennes telefon. Sedan åkte vi hem och åt pizza. Det var problem med strömmen när vi kom hem, tydligen hade vi bara en fas så lystet fungerade bara i sovrummen på övervåningen men de fixade det under kvällen genom att dra en ny kabel till grannen så vi fick tillbaka elen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar