Idag var vi en sväng in till Örnsköldsvik och tog en fika på Varvsberget, precis bredvid hoppbacken. Trevligt ställe och riktigt fint väder med sol. Vi hann även med lite handling annars var det en lugn dag.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar