torsdag 30 juli 2009

Måndagen 27/7

Idag var vi en sväng in till Örnsköldsvik och tog en fika på Varvsberget, precis bredvid hoppbacken. Trevligt ställe och riktigt fint väder med sol. Vi hann även med lite handling annars var det en lugn dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar