söndag 19 juli 2009

Fredagen 17/7

Fredagen blev lugn, hände inget särskilt. Mamma var iväg och handlade lite alldeles själv vilket inte är vanligt men superskönt för henne.

Idag har Viggo vänt sig från mage till rygg för andra gången i sitt liv, han gör det ibland när mamma inte är i rummet men det sker inte så ofta utan det är några veckor emellan. Annars kan man ju tycka att han borde lära sig det då han inte alltid vill ligga på mage utan gnäller tills någon kommer och vänder på honom däremot så kan han själv vända sig till mage och gnäller sen och vill tillbaka till rygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar