torsdag 30 juli 2009

Torsdagen 23/7

Tråkigt väder även denna dag, uppehåll på förmiddagen men regn på eftermiddagen. Så vi tog det bara lugnt och pappa jobbade lite då han hade en del kvar att göra.

Vi var ute en sväng med bilen på kvällen och åkte en tur vid Nordingrå, en turistslinga där man fick se väldigt mycket av den fina naturen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar