måndag 13 juli 2009

Helgen 11-12/7

Här är en glad skit som sitter på mammas mage och tycker att livet är ganska kul ändå.

Lördagen ägnade mamma och pappa åt att storstäda hemmet vilket det var i stort behov av då vi invaderades av dammråttor. Sedan fick vi upp lite tavlor som stått och väntat på att vi skulle tag tag i det sedan flytten i slutet av december så nu känns det bra här hemma igen. Kusin Ida sov över natten till lördag och det gick bra.

Annars har det varit lugnt. Pappa åkte på att jobba lite så han var borta nästa hela söndagen men på kvällen så var vi en sväng till Doris land och tog en fika.

Lilleman vägrar nu att äta gröt så vi tar en paus i smakportionerna och tänkte försöka igen om några dagar, mamma och pappa får stå ut med att han vaknar och äter lite oftare på nätterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar