torsdag 30 juli 2009

Lördagen 25/7

Pappa och Viggo tog en sovmorgon, i alla fall pappa. Viggo vaknade tidigit och låg och myste med mamma (dvs sparkade och körde propellern i sängen) så pappa fick ta över och då passade det att somna om.

Annars var vi riktigt kulturella denna dag då vi åkte till Mjällom och var på museum. Riktigit trevligt ställe med gott fika och mycket information om orten och höga kusten. Vi tog även en sväng ut till Norrfjällsviken och kollade lite. På eftermiddagen bakade mamma en kaka.

Det har fungerat bra med Viggo på resa. Dock var det lite trångt med både mamma och Viggo i en 90 cm säng så vi fick lägga ner två madrasser på golvet så vi fick en dubbelsäng istället då blev det mer plats och bättre sömn för oss båda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar